Ali iščete način, kako bi vaše podjetje izstopalo na internetu in dosegalo profitabilne rezultate? Z Google in Facebook oglaševanjem lahko dosežete vaše cijne stranke in povečate prepoznavnost blagovne znamke. Google oglaševanje je najbolj primerno za oglaševanje storitev in izdelkov, ki jih ljudje že poznajo. Ker se z oglasi ne vsiljujemo uporabnikom in ker se oglasi prikažejo samo v primeru, ko uporabnik išče storitev/izdelek, ki ga oglašujemo, velja Google oglaševanje za eno najbolj učinkovitih oblik oglaševanja.
Na drugi strani pa je Facebook vsekakor ena najbolj učinkovitih platform za “push” oglaševanje, saj lahko prek Facebookom ciljate na uporabnike na podlagi zanimanja, starosti, lokacije, spola in drugih demografskih in interesnih parametrov.
Tako Google kot Facebook oglaševanje omogočata podrobno poročanje in analitiko, ki vam pomaga spremljati uspeh vaših kampanj. Oglaševanje na Googlu in Facebooku vam lahko s svojim obsežnim dosegom in zmogljivostmi ciljanja pomaga, da vaše podjetje izstopa in dosežete želene rezultate.
Oglaševanje Google Ads je močno orodje za podjetja, da dosežejo svojo ciljno publiko in povečajo prodajo. Google Ads, prej znan kot Google AdWords, je Googlova spletna oglaševalska platforma, ki podjetjem omogoča ustvarjanje in umeščanje oglasov v Googlov iskalnik in njegovo mrežo partnerskih spletnih mest. Google Ads podjetjem omogoča, da dosežejo potencialne stranke s ciljno usmerjenimi sporočili, ki so prilagojena njihovim posebnim potrebam.
Google Ads je stroškovno učinkovit način za pridobivanje kakovostnega prometa na vaše spletno mesto. Podjetjem ponuja možnost ciljanja svojih oglasov na pravo občinstvo, kar poveča možnosti, da najdejo potencialne stranke. Google Ads ponuja tudi napredne funkcije ciljanja, ki podjetjem omogočajo ciljanje oglasov na določene ključne besede, demografske podatke in zanimanja. To pomaga zagotoviti, da podjetja s svojimi sporočili dosežejo prave stranke.