V Sloveniji se poslovna darila najpogosteje podeljujejo za konec leta, decembra v sklopu božično-novoletnih praznikov. Seveda pa se podjetja za nakup poslovnih daril ne odločajo zadnji hip. Večina jih obdarovanje načrtuje nekaj mesecev prej. Zaradi tega tudi ponudniki poslovnih daril pošiljajo svoje tiskane kataloge v katerih so zbrana številna poslovna darila, ki so razvrščena v številne kategorije kot so npr. tekstil, pisarniški pripomočki, tekstil, izdelki domače obrti, gadgeti, dežniki, koledarji, že v poletnih mesecih. Nakup poslovnih daril je smiselno načrtovati nekaj mesecev najprej saj je potrebno čakati, da jih dobimo poleg tega pa se velikokrat odločajo podjetja za dotisk daril, saj na poslovna in promocijska darila natisnejo, gravirajo, vezejo ali lepijo še svoje logotipe ali slogane.
Pri načrtovanju obdarovanja je prav, da si odgovorimo na nekaj pomembnih vprašanj in sicer: kdo je prejemnik darila, zakaj oziroma v kakšne namene bomo darilo podarili, kdaj in kje bomo darilo podarili, ali bomo darilo poslali po pošti ali ga bomo podarili osebno, kakšen cilj želimo z obdarovanjem doseči.
Seveda pa se poslovna darila ne podeljujejo samo ob koncu leta tako kot smo napisali na začetku. Poslovnim partnerjem jih lahko poklonimo tudi ob kakšnem prazniku, svečanem dogodku, osebnem prazniku prejemnika, ipd. Zelo zaželjeno je, da je darilo, ki ga poklonimo všeč prejemniku in da ima zanj uporabno ali čustveno vrednost.
Pri obdarovanju je pomembno tudi to na kakšen način predamo darilo in kako je darilo zavito. Posebno pozornost je namreč potrebno posvetiti tudi zavijanju daril. Darilo lahko predamo namreč v lični škatli, lahko ga zavijemo v lep zavijalni papir, morda ovijemo okoli darila kakšno mašno, dodamo balone, morda rože. Možnosti je zares veliko. Če nimamo ravno aranžerske žilice, je bolje, da nesemo darilo zaviti v cvetličarno.
Ker so poslovna darila po zakonodaji podvržena tudi obdavčenju je potrebno za vsa podeljena darila voditi evidenco kaj, komu in v kakšni vrednosti smo podarili darilo.