Poznate Google oglaševanje? Če ne, pa ste opazili, da so zadetki, ki vam jih ponuja vaš brskalnik, različno rangirani. Ljudje smo si podobni v tem da le redko preklikamo več strani z zadetki, ki nam jih najde Google. Morda le takrat, ko bi radi izvedeli čim več o naši novi ljubezni ali sosedu. Največkrat kliknemo enega od prvih štirih zadetkov na vrhu strani. Oglaševanje na iskalniku Google je izredno učinkovito!
Cilj vsakega oglaševalca je tako priti na vrh zadetkov na Googlu. Do tega lahko pridemo na dva načina. Če je naša stran zelo kvalitetna in jo ljudje pogosto obiskujejo, bo avtomatsko pristala višje med organskimi zadetki. Če ne deluje pravilno ali na njej ni ničesar, kar bi privabilo več obiskovalcev, se lahko znajde nekje na deseti strani zadetkov. Tam je verjetno ne bo opazil nihče. Stranke vam bo pobrala konkurenca z boljšimi spletnimi stranmi. Google oglaševanje je močan medij, a ga morate znati pravilno uporabljati.
Druga možnost so Google Adwords oglasi. Nad ali ob organskih zadetkih se pojavljajo še zadetki z oznako Ad. Tam so, ker je nekdo plačal, da vam jih Google pokaže vsakič, ko bo nekdo iskal določeno geslo ali ključno besedo. Za razliko od naključnih letakov v vašem nabiralniku, vam Google oglaševanje pokaže točno to kar vas zanima.
Pri tem se potrudi precej bolj kot lokal, ki vam zatika reklamne letake z slikami odojkov na avto, vi pa ste vegetarijanec. Google oglaševanje je veliko bolj sofisticirano. Prikaže oglase, ki so uporabni. Ko si zaželite vegetarijanske pice iz konopljinega testa, vam bo ponudil oglase za točno tako pizzo. Zraven bo še cenik in zemljevid do lokala.
Ste lastnik lokala, ki ponuja vegetarijanske pice iz testa konoplje v Kopru in ne bi radi plačevali, da bodo oglase klikali Mariborčani? Nič lažjega. Google oglaševanje omogoča, da se bo reklama za vaše dobrote pokazala le na mobilnih telefonih lačnih domačinov in turistov, v radiju recimo deset kilometrov okrog vašega lokala.