Ste kdaj pokukali čez ramo prijatelju in opazili da je njegov Facebook čisto drugačen od vašega. Ne mislimo le novic, skoraj gotovo se vama prikazujejo tudi druge reklame. Zakaj pa je tako? Ko je Mark Zuckerberg leta 2004 iz svoje študentske sobice lansiral prvi Facebook, ni mogel nihče slutiti kako uporabno orodje bo Facebook oglaševanje. Več informacij o tek kako se lotiti oglaševanja prek Facebooka najdete na naslovu http://www.nasvet.com/facebook-oglasevanje/.
Mark je danes en od najbogatejših in najvplivnejših zemljanov. V čem pa je njegova platforma toliko boljša od vseh ostalih? Med drugim lahko preko nje v trenutku dosežete neverjetne množice ljudi kjerkoli na svetu. Facebook oglaševanje je enostaven in poceni način, da svoje sporočilo ali izdelek predstavite nekomu na drugi strani planeta.
Prav tako dobro Facebook oglaševanje deluje lokalno. Ste vedeli da lahko izberete radij v katerem so bo prikazovala vaša reklama? Če obiskujete stranke na domu samo na določenem območju, lahko sestavite oglas ki bo namenjen le njim. Prikazal pa se bo lahko tudi obiskovalcem iz drugih regij, ko bodo pri vas na dopustu. Tako bodo vedeli, kje vas najti.
Ste opazili, da je večina reklam na Facebooku takih, kot bi jih nekdo izbral nalašč za vas? Pa še res jih je. Facebook oglaševanje uporablja informacije, ki jih sami vsakodnevno vnašate vanj. Pogosto všečkate recepte za sladice in spremljate objave kakšne slavne kuharice? Kmalu se vam bodo na desni strani ekrana začele vrteti reklame za modelčke za peko ali kuharske knjige. Ker vas te stvari zanimajo, jih boste verjetno vsaj pogledali in morda celo kupili.
Tudi vašemu poslu lahko Facebook oglaševanje da krila. Veste, kdo je vaš potencialni kupec? S ciljanim oglaševanjem ga lahko dosežete kar iz domačega naslonjača. Pri oblikovanju oglasa lahko izbirate, komu naj se prikaže. Je vaš izdelek bolj za ženske, moške, najstnike ali dojenčke? Večina psov zaenkrat še nima svojih profilov in kreditnih kartic, njihovi lastniki pa so dosegljivi z nekaj kliki.
Imate izdelek, ki je namenjen ljudem, ki živijo v okolici Maribora in so rojeni septembra. Nič lažjega. Facebook oglaševanje jih locira in jim pokaže vašo ponudbo. Še vedno pa je na vas, da jih navdušite. Lepe slike, dober opis, zgodba za izdelkom, klic k akciji in morda kakšen popust vam bodo pomagale, da bo oglas ne samo viden ampak tudi opažen.
Kaj potrebujemo za uspešno Facebook oglaševanje? Svoj profil, Facebook stran svojega podjetja ali izdelka ter nekaj kapitala za oglase. Poleg tega pa pride prav še nekaj znanja in izkušenj. Te nam z veseljem ponudijo strokovnjaki, ki se z Facebook oglaševanjem ukvarjajo vsakodnevno. Ti res poznajo vse zvijače in trike.